});

vineri, 9 martie 2018

Salata de vinete



loading...


Ingrediente:

600 g de vinete coapte
o ceapa potrivita
2 catei de usturoi
100 ml de ulei
sare
piper
o rosie

>Mod de preparare:

Am scos vinetele la dezghetat  si le-am pus intr-o strecuratoare la frigider.
Am curatat si spalat ceapa, am tocat-o marunt impreuna cu usturoiul si intr-o tigaie le-am pus la calit in 4 linguri de ulei.
Le-am lasat la foc mic pana ce au inceput sa se inmoaie putin.
Am pus vinetele intr-un castron si  am inceput sa le mixez cu blenderul turnand din cand in cand cate putin ulei.
Am adaugat si ceapa cu usturoiul calite, asa caldute si am mixat pana ce s-a incorporat tot uleiul.
La final am  adaugat sare si piper dupa gust. Am pus salata de vinete intr-un bol si am ornat-o cu felii de rosii.
Pofta buna!




loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu :) ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc!