});

vineri, 9 martie 2018

Cartofi cu ciuperci la tigaie


loading...


Ingrediente:

800 g de ciuperci proaspete
5 cartofi potriviti
4 catei de usturoi
3 cepe
2-3 linguri ulei
marar verde
sare
piper

Mod de preparare:

Mai intai am curatat cartofii de coaja , i-am spalat bine si asa intregi i-am pus intr-o oala cu apa  la fiert.I-am fiert aproximativ 20 de minute, pana a intrat furculita usor in ei. Trebuie sa avem grija sa nu se sfarame cand ii fierbem. Ciupercile le-am curatat si le-am taiat in doua. Am incins uleiul intr-o  o tigaie mai mare,  am adaugat ciupercile si le-am  calit pana a scazut aproape toata zeama pe care si-au lasat-o.
Am curatat ceapa si usturoiul. Ceapa am taiat-o  solzisori si usturoiul l-am tocat marunt, apoi le-am adaugat peste ciuperci.




Le calim impreuna pana ceapa se inmoaie.Daca este nevoie punem o jumatate de pahar cu apa

Am presarat sare si piper, apoi am adaugat si cartofii taiat cubulete.
Am lasat la foc mic 10 minute pana ce cartofii au prins un pic de crusta.
Am oprit focul si am presarat marar verde
Pofta buna!





loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu :) ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc!