});

marți, 13 martie 2018

Chiftele cu maioneza si ceapa marinata

Deliciu!

Una dintre cele mai bune salate.


Ingrediente
Pentru chiftelute:
500 g carne tocata (am folosit carne de curcan)
o ceapa
3 catei de usturoi
un ou
2 linguri pesmet
sare
piper
cateva fire de marar si parunjel
Pentru ceapa marinata:
2 buc. ceapa alba
2 buc. ceapa rosie
150 ml otet
150 ml apa
1/2 lingurita sare
In plus:
350 g maioneza






Mod de preparare:
Am curatat ceapa, am taiat-o solzisori si am pus-o intr-un bol. Am presarat sare peste ea, apoi am amestecat. Am adaugat apa si otetul si am lasat-o deopare 2 ore ca sa se marineze. Puteti face aceasta operatiune de seara.
Chiftelute:
Peste carnea tocata am adaugat ceapa data pe razatoare, usturoiul zdrobit, verdeata tocata marunt si restul ingredientelor. Am facut chiftelute mai micute pe care le-am dat prin faina si le-am prajit in uleiul incins. Cand au fost gata, le-am scos pe hartie absorbanta si le-am lasat ca sa se raceasca. Cand ceapa s-a marinat am scurs-o bine de lichid si am amestecat-o cu maioneza. Am adaugat si chiftelutele si am amestecat bine. Inainte de servire chiftelutele sunt bine sa stea macar o jumatate de ora la frigider. Mai jos vedeti si reteta in cateva imagini.Pofta buna








loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu :) ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc!